We gaan beginnen!

Welkom bij Must Have Coffee!


In de titel komt het al naar voren, Must Have Coffee gaat binnenkort open! Het bijna starten is ongelofelijk spannend en leuk. De voorbereiding is bijna afgerond, wat een leuke en leerzame periode is geweest. Wat wil ik gaan verkopen? Hoe ziet de markt eruit? Hoe kom ik aan klanten? Allemaal vragen, waar ik zo snel mogelijk antwoord op wou hebben. Ik ben ook veel video's op You Tube gaan kijken. Hoe doen anderen het? 
Wat nog niet zo makkelijk was, was het vormgeven van de site: de kleur, lettertype enz. Maar als het dan voor elkaar is, met een goed logo en de juiste look, dan kan je verder. 

De volgende stap is het zoeken naar de juiste leverancier. Ik kwam al gauw bij Koffie Unie terecht, een groothandel die voornamelijk aan de horeca leveren. Zij doen aan dropshipping. Drop wat? Daar had ik nog nooit van gehoord, ik ging meteen op onderzoek uit. Ik kwam er achter dat de leverancier de producten direct aan de klant levert, dat is handig! Geen opslag en gedoe met inpakken, dat scheelt een hoop werk.

Toch ging ik op zoek naar iets speciaals, hoe kan ik het verschil maken? Ik heb gezocht naar een andere leverancier en ben bij een koffiebrander terecht gekomen. Ik heb meteen het dropshippen geopperd, geen idee of ze daar op in zouden gaan. 
Omdat het nog niet rond is (de dropshipping en het samenstellen van de producten, hou ik jullie nog even in spanning!

Nu op naar de KvK en dan kan het beginnen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Koffie voor in het voorjaar

Koffie bij mij thuis!