Love is in the air!

Morgen is het zover!



"Voor mij is 14 februari niet echt een speciale dag, wel heb ik rond deze datum, 11 jaar geen mijn man ontmoet." 
Valentijn 2017

Het was museumnacht, het Rijksmuseum moest worden verbouwd, wij konden er nog in. Geen idee wat we hadden bezocht aan tentoonstelling...
Al was ik niet meteen stapel verliefd, mijn aandacht was wel meteen mij deze bijzondere man!

Bij een drankje in een café kwam het gesprek leuk op gang en leerde we elkaar al wat beter kennen. Wel had ik mijn mobiel in de aanslag, ik had hem via een internetdatingsite leren kennen. Dit was in 2006 nog vrij nieuw. Al gauw bleek mijn noodlijn niet van toepassing!


Leuk om aan terug te denken


Het blijft leuk om aan dit moment terug te denken en het met elkaar er over te hebben. De 'jij- bakken' komen dan om de hoek kijken, er wordt gelachen om blunders en maniertjes.

Later worden gewoonten en voorkeuren duidelijk, zo ben ik dol op koffie, (haha, echt?) hij moet daar echt niet aan denken, alleen na veel te weinig slaap, met zijn neus dicht! 
Gelukkig genieten we wel samen van thee, vooral met een zelf gebakken cake of taartpuntje er bij.


Geniet jij ook van koffie en/of thee met iets lekkers er bij? 

Klik dan op: Love is in the air!





Pampers 35% maandbox

Reacties

Populaire posts van deze blog

Koffie voor in het voorjaar

Koffie bij mij thuis!