Paasei

Boekenweek 2017

Paasei


Het is voorjaar en Pasen staat voor de deur. De klok gaat een uur vooruit, zomertijd. De tijd van de terrasjes, rokjesdag, mensen kijken en voor het eerst buiten eten, is aangebroken. Een heerlijke tijd, waarin ik me vrolijk voel. Deuren gaan open, er kan meer, mensen toveren weer wat vaker een glimlach op hun gezicht!



Op mijn balkon komen weer nieuwe sprieten tevoorschijn en de kruiden die ik pas had gezaaid, komen met hun kopjes boven. Straks kan de tuinset weer uit de kelder gehaald worden, even een doekje erover en klaar. Ik verheug me nu al, na een lange werkdag, op een stoel in de zon, een lekker bord eten, met een goed glas wijn!



Na een lange wandeling in het bos of op het strand, is het heerlijk om even neer te ploffen of een terrasstoel met een lekker hapje en drankje. De traktatie die je op dat moment zo verdient!

Must Have Easter


Het is natuurlijk erg leuk om met Pasen iemand een kado te geven, een mooie mand met paasversiering en iets lekkers. Must Have Coffee heeft een nieuw kadopakket. Een vrolijk mandje met kuikentjes, een eierdop, onderzetter, servetten en heerlijke chocolade!





Boekenweek 2017

Reacties

Populaire posts van deze blog

Koffie voor in het voorjaar

Koffie bij mij thuis!