Bier en koffie?

"Altijd op zoek naar smaak, een uitdaging, iets nieuws!"


Natuurlijk begint mijn interesse bij koffie, de smaak, waar het vandaan komt en hoe je lekkere koffie kan maken.


Maar er achter komen dat er meer bestaat dan alleen maar warme koffie drinken, is natuurlijk heel interessant. Het hebben van een bijzonder product in mijn webshop is erg leuk maar besef me wel dat klanten willen weten wat het is, voordat ze er interesse in beginnen te krijgen en wellicht willen kopen.

Vandaar deze informatie in dit blog.

Wat is koffiebier?


Eigenlijk is het heel simpel, bij het bier wordt echte espresso toegevoegd. Het bier krijgt een gebrande smaak en is te vergelijken met stout bier, dat van mout is gemaakt. Denk hierbij aan Guinness en Murphys, een donker bier met vaak een zoet bittere smaak, met een alcohol percentage tussen de 4 en 9 %.

Een duidelijk overzicht van soorten bier vind je hier: bier soorten

Waarom in de webshop?


Het is leuk om een webshop te beginnen en dan ook daadwerkelijk een goede leverancier te vinden en nog leuker om de producten in de shop een plek te geven. Maar koffie is vrij gewoon, nu verkoop ik vers gebrande espresso melanges van Brandmeester's, best wel wat bijzonders om in huis te hebben. Nu zocht ik naar iets bijzonders, iets om reclame voor te maken. Het moet de klant nieuwsgierig maken, zodat ze er meer van willen weten! Vandaar dit blog.


Waarbij kan ik het drinken?


Je kan koffiebier bij een toastje met zalm drinken of bij de maaltijd, zoals een stoofpotje. Je kan dit bier ook in een pannenkoekenbeslag doen. Er zijn tal van ideeen om koffiebier in een recept te verwerken. Kijk voor ideeen even hier: bier recepten
Hier vind je meer informatie over het koffiebier dat in de webshop te vinden is. Broeder Jacob Double Espresso







Ik hoop bij deze dat ik jou wat meer over koffiebier heb kunnen vertellen en je begrijpt waarom het bij Must Have Coffee te vinden is.

Proost!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Koffie voor in het voorjaar

Nieuwe producten